23 Şubat 2021 Salı

geri dönesim var ama dönemiyorum

          Ne cok özledim buraları tam beş yıl olmuş ara vereli gittim gibi oldu ama gidemedim ara ara girip baktığım gezindiğim oluyor. vazgeçemedim buralardan vazgeçmemeliyim de .

  

         Ne olduda 5 koca yıl kayboldum. Aslında kaybolmadım sosyal medya büyüsü beni de sardı ama buralar bambaşka.

             Kimler kalmış kimler gitmiştir bilmiyorum ama ben gibi olanda çoktur.

Neler oldu 5 yılda derseniz ailemize bir mink hanımefendi katıldı. Evimizin neşesi işiği oldu ama en iyi bana geldi.

          Canımın ta içi en sevdiğim beni en seveni babamı kaybettim. prensesin gelişide babamla ayrılmamızın 43. gününe denk geldi beni o buhrandan sıyırdı aldı. acım mı o hala taptaze...

             işte böyle ara ara gelip içimi dökerim artık burda olanlar el kaldırsın. 

15 yorum:

  1. daha bugün baktım bi çok arkadaş yani biz eskilerden pek kimse kalmamış,bende pek aktif sayılmam ama ara ara uğruyorum buralara da,sen de tekrardan hoşgeldin
    babacığın için çok üzüldüm Rabbim mekanını cennet eylesin,sizlere de sabırlar versin,çok üzüldüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum ne güzel eskileri görmek sanki çocukken yaşadığın şehre gidersinde eski tanıdıkları görürsün öyle oldum ne güzelmiş buralar daim olsun inşallah

      Sil
  2. bloğumun eski adı dikiş dikmek sanatır dı sonra dikiş dikmek benim işim yaptım son hali dikiş dikmek ne kolay olarak kaldı,anımsarsın belki diye yazim dedim canım instagramdan takibe aldım seni orda da görüşürüz inşallah,sevgilerle..

    YanıtlaSil