29 Aralık 2013 Pazar

Mevzu saç olunca...

A dostlar abartıyormuyum bilmiyorum ama 
mevzu çocukların saçı olunca hassaslaşıyorum


Ali Erkamında uzatmıştım Arda Efruzunda saçlarını uzattım.
bunda arda efruzun berber fobiside etkili oldu


önlerden arkalardan küaförcülük oynayaraktan hafif hafif alıyordum...



okadar uzamıştıki kaşları görünmüyordu ama ne yapayım bayılıyorum geçenlerde yine oturtup önüme kestim saçlarını duşa girdi çıktı kuruttuk bir baktım önleri yamuk hemde öyle böyle değil...


eşim ben eve gelmeden ikna etmiş ertesi günü 
konu saça geldimi gözlerim dolar boğazım düğümlenir 


dedim söz ver kısa olmayacağına 
tamam  sadece düzelttireceğim dedi


bir geldi eve bildiğin oğlan çocuğu olmuş yaaaa
ben onun beybifeys haline bayılıyordummm


herkes çocuk depresyona girmesin saçı ilk defa bu kadar kısa diyor 
eşimde annesi girmesinde o girmez diyor.


#küçükadamFotoğraf: Santana jr.

tüm bu yaşananlarda Ali Erkamın ilk traşında şok geçirmemin büyük etkisi olduğu kesin  saçları uzundu  babası berbere götürdü eve bir geldi eski çizgi filmlerin birinde turuncu saçlı avcı yarı çıplak yuvarlak saçlı bir çocuk vardı(ne adını hatırlayabildim nede resmini bulabildim.)aynı o
kafada yuvarlak bir saç kütlesi var ama en üstte 
yanlarda ve altta birşey yok.
Ağladım bildiğin oturup ağladım...
şimdi ağlanacak kadar değil fena olmadı aslında ama uzunken daha iyiydi....



27 Aralık 2013 Cuma

MANTO DİKMESEK Mİ?


 Şaka şaka yaptım işte yani sayılır dimi?


Rengi nasıl ama?


elimdeki dergilerde büyük beden pelerin vardı kalıbı çıkarıp bir cesaret 44 bedeni 36 ya çevirdim.



yani emin olmamakla birlikte yaptım herhalde 
fena durmuyor üzerimde napimm aceleciyim dergi bulmaya kadar dayanamadım:)


oğluşa kurabiye kek yaptık abimizle (saçları farkettinizmi? gelecek postta anlatacağım)


gece gece yedik içtik hoşgeçtik yaneee


hepinize iyi haftasonları 
mutlu cuma mesai bitimleri...

çekiliş

bebeğimle herşey çekilişi harika katılmak için tık tık

24 Aralık 2013 Salı

sen hiç külotluçorabı ile yemek yapan bir tosba gördün mü?

(iş çıkışı eve geldikten sonra ben daha yemeği yapmadan babam geliyor Öğlenleri yemek yemediğini düşünerek (yanlızlık)elim ayağıma karışıyor)

seninde annen çalışsaydı ve ev halkı aynı anda eve girseydi teyzenin aldığı külotluçorap çok sıcak tutsaydı ve çıkarmak istemeseydin(içlik niyetine)


Annende maksimum hız gösterseydi 
sende böyle olurdun...


kuzum benim anne ben olmasaydım sen nasıl yetiştirirdin bunları diyerek sürekli kendini övdü.
çorba bu karıştırılması lazım aynı zamanda salatada yapılmalı erkammmmmm yetişşş..

hepinizi seviyorumm...


Not:bu herzaman böyle olmuyor genelde bir gece önceden yemek yapmaya çalışıyorum yane o kadarda beceriksiz değilim...

23 Aralık 2013 Pazartesi

Dıy mıdır Dıy'dır Dıy'dır

Kazağımı Giresundan ayrılırken iş arkadaşlarım hediye etmişti



Boğazlı giyemiyordum duruyordu söktüm, kestim, diktim.


Hırka oldu kendisi pek şık olmasada giyilebilir.


postun son fotosu okula hazırlanan mahmur Ali Erkam...


Oda sanırım pazartesi sendromu yaşıyor 
hepinizi seviyor kocaman kucaklıyorum...

21 Aralık 2013 Cumartesi

manto dikelim mi

Cahil cesareti ile sevgili dikiş dersi'nin manto dikme etkinliğine katıldım.
bir pelerin dikeceğim  çok heycanlıyım ilk defa 3 noktalı bir model dikeceğim:)
becerebilirim umarım kesip kaba taslak provada eşim hemşirelerin eskiden giydikleri pelerinlere benzetti:(
üzüldüm ablam gelince birde ona göstereceğim.
başarmalıyım
(başarırsam pembe bir pelerinim olacak)

20 Aralık 2013 Cuma

yakında fıstık yiyeceğiz....





geçenlerde kabuklu fıstık çamı 



yahu ne yazabiliyorum nede silebiliyorum.(Bilgisayarıma yada bloggere bir şey oldu henüz çözemedim)
iş yerinde kahve bardağında bir fıstık çamı filizlendirmiştim onu anlatacaktım
sinir oldum yahu
hadi hoşçakalın

14 Aralık 2013 Cumartesi

11 Aralık 2013 Çarşamba

BEN BUGÜN 3 KİŞİYİM

ben bugün 3 kişi olarak takılıyorum.
ben, yusuf ve yusuf
saat14:00'da göz kapağımdaki şalazyondan kurtulacağım.
ameliyathaneye kadar yusuf ve yusuf bana eşlik edecek sanırım...
hepinizi seviyorum...

8 Aralık 2013 Pazar

Nirvana'ya ulaştım....



Evet doğru duydunuz nirvanaya ulaştım 3. gözde çıktı (töbe töbe )
30 yaşıma kadar hiç arpacık(it dirseği ,hordeolum,şalazyon)çıkmamıştı.
Rahmetli annemde çok çıkardı 
Annem vefat etti gözümde bir tane çıktı tam tamına 8 ay oldu ne geçiyor ne patlıyor hep orada
göz kapağım patates tarlası gibi yamru yumru
neyse şikayetçi değildim ama 3 gündür iyice azıttı 
göz kapağımda 3. göz varmış gibi
ikna etmeye çalışıyorum olmuyor güzellikle söylüyorum olmuyor 
sen bilirsin dedim şimdi hekimlerimizden birine gideceğim alalım dersede hemen kabul edeceğim.
ben ona çok şans verdim...

6 Aralık 2013 Cuma

misafirim var bu akşam


 misafirlerim var akşama 


eşimin iş arkadaşları


dün gece epey uğraştımbu cupcake lerle (içleri labne ve hindistan cevizi dolgulu)


fena olmadılar birde tartolet yaptım kreması bugün dökülüp meyveyle süslenecek


umarım beğenirler


Arda efruzun minik elleri üşümesin.



el emeği olsun baykuşta olsun


bitince birdaha yayınlarım..
hepinizi seviyorum
(işten izin alıp Ali Erkamı Dişçiye götürmem lazım belkide eşim yetişir o götürür)




5 Aralık 2013 Perşembe

gecenin bir körü 140 km yol gidilirmi?


sebep bu hatun ise gidilir tabiki (maşallah deyin kuzuma)

yeğenimin kızısı yecep çude(zeynep sude)(Recepte eniştemin adı ama arda efruz karıştırıyor)
bende büyük teyzeeee



buda büyük dedesiyle kuzusu
uşak-kütahya arasını iş çıkışı gidip yemek yiyip çay içip geri döndük
sırf kılıksız için:)(anam ben onu yer bitiririm, tek atımlık çıtırım benim)


Ali Erkam akşam oyun hamurlarıyla bana sürpriz yapmış.
aşkımız daim olsun tosbammmm bende seni seviyorum.


buda kardeş candır pozu...

geçenlerde her erkek annesi gibi severken aman evlenmeyin gitmeyin hep yanımda kalın falan gibi cümleler kurdum kuzulara (ayıp banaaa şimdi utandım kendimden)
dün akşam rutinimiz oolan koklaşmaların birinde Arda Efruz 
-Anne sakın evlenme hep benimle yaşa 
-ımmm ommm(iç ses zaten evliyim ama bunu söyleyip kafasını karıştırmayayım)
-olur hep beraber yaşarız
-Ali Erkam ben evlenirim ama eşimide alır sizde yaşarım.

-Hadi artık uyuyalım...!!!



Hepinizi seviyorum...

3 Aralık 2013 Salı

yoruldum artık....

yoruldum yahu 
şuaralar kimse beni anlamıyormuş. işe gitmekten başka birşey yapmıyormuşum gibi geliyor.

hatta hatta sürekli insanların alınması yada kırılması ama benim böyle bir hakkımın olmayışı deli ediyor beni
Aslında hakkım varda inanın dur ben küseyim  kırlayım diye birşey aklıma gelmiyor.
Şöyle yavrucaklarla evden çıkmadan 3-5 gün geçirmek istiyorum. evde nekadar hobi varsa dalıp tüm evi dağıtmak hatta temizlemeyip bırakmak istiyorum.Ha bir de unutmadan yemek yapmakta istemiyorum.


Allahım ben depresyondamıyım (yada o bende) yoksa kaçırıyormuyum?




25 Kasım 2013 Pazartesi

iyiki doğdun meleğim...


 Canım oğlum gelişinle bizleri mutlu ettin.
Rabbimde seni hep mutlu etsin.



bazen huysuz bazen çok sevimli desekte sen bizim biriciğimizsin.


küçük bir kutlama için sana sade bir pasta yaptım.















Arada şeker hamurlu kurabiye de denedim.












babanın öğretmenler gününüde unutmayalım bir pasta da ona















onun en güzel hediyesi 3 yıl önce 24 kasımda geldi, sen geldin.







Allah ömrünüde yüzün gibi güzel etsin
tüm yaşlarında yanında olabilmek duasıyla


Seni seviyorum.