5 Haziran 2012 Salı

anne bu benim çeyizim olsun mu?

-Anne ne örüyorsun?
-battaniye olacak
-anne 2 tane yapsana biri arda efruza biri bana
-öyle yapacağım
-onları bize çeyiz olarak versene
-....
-anne bu arada çeyiz ne demek?
-bilmediğin şeyi neden istiyorsun Allah Allah!
dün akşam  arda efruzu uyuttuktan sonra ateşlenen ali ekam karşı koltukta bitmiş vaziyette yatarken bende bu motifleri yaparken geçti bu diyolog ali erkam ile aramda sonrasındada benim bebeklerim yumuşacık sıcacık yatar bunun içinde dedi Torun hayali için fazlaca erken değil mi sizcede?
     Motifleri nerede bulduğumu hatırlamıyorum biraz değişiklikle karşınızda.  Nasip olursa battaniye olacaklar kendileri inşallah ara fazla uzamadan bitmişinide yayınlarım.
     Dün ana sınıfının pikniği vardı yağmur yağdı ıslandık ve ali erkam akşam saatlerinde ateşlendi şimdi evde teyzesiyle (hastalığınızda bile yanınızda olamamak çok acı)Rabbim acil şifalar versin.
Bu arada bir fotoğraf makinası çekilişi var umarım bana çıkar.adres burada.Makinem kırılmıştı .

Birkaç piknik fotosuyla veda edelim..
    

2 yorum:

  1. Blogunuzun ismine ve kendinizi tanımlamanıza bayıldım ben! Bebeklerinize de...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bloğumun isim babası eşim o buldu bu ismi ayrıca çok teşekkür ederim.Hoşçakalın...

    YanıtlaSil