27 Eylül 2013 Cuma

bu aralar ben (yada biz)


Oğluşun saçı uzadı herkes kız demeye başladı
erkek berberinde onları bekledim annemde gelsin dediği için.

yakışıklı oullarımı görünce mutlu oldum.


faytonla şehir turu yaptık.



Çocuklar çok eğlendiler.


Kütahyaya gidip porselen mağazalarını dolaştım.


Kelebek desenine bayıldım ama seramik olduğu için almaya cesaret edemedim.






oğluşlara bakıp şükretttim.

Bir gaha şükrettim.



Burdura gittim.İnsuyu mağarasını gezdim.


Ağlasun yakınlarındaki sagalosos antik kentine gittim.



eski medeniyetlere bir kez daha hayran oldum.


taşınma telaşı geldi çattı. Bayramdan önce evimde olmak istiyorum.


Annemin yaptığı el emeği çeyizleri ütüleyip hurca koyup taşınmaya hazır hale getirdim.


Çok çalışmışım be ben ama gidip dinleneyim diyemeyeceğim.
Yeni evin işleri var mesayi bitmesine yakın hepinizin yanaklarından öper sevgilerimi sunarım.
Hoşçakalın.


2 yorum:

  1. Ne kadar güzelmiş o porselenler : ) Ben çok begendım ucuzmusta..oglusunun saçlarıda güzel olmus Allah bagıslasın cok tatlı :) öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler
      kütahyada böyle ucuz satan yerler var yolun düşerse değerlendir.
      hoşçakıal

      Sil