25 Nisan 2014 Cuma

karmakarışık 6


İlk patchwork denemem  üniversite yıllarım da penye atölyesine komşu oturuyordum
arkadaşlarım eğlenmeye giderken ben bunu yaptım 
pehhh delilik işte:)

sardunyam açtı daha doğrusu rahmetli annemin sardunyası


babam getirmiş bana gözümün önünden ayırmıyorum.


battaniyemde son durum


bitti diye sevinirken bunları birleştirmek daha uzun sürecekmiş nerden bilirim...


yavaşladım iyice ev iş çocuklar ama en çok ta çocuklar derken vakit yetmiyor bana


birde yapabilecekmiş gibi burda alıyorum


onunda baskısı hatalı çıktı sağolsunmlar tek bir mail ile yenisini hemen elime ulaştırdılar.


eğitimlere katılıyorum ama rahat durmuyorum:)


sıkılıyorum.... 



kurumumuz bünyesindeki Toplum Ruh Sağlığı Merkezi sanat sergisine gidiyorum


nede güzel yapmış hastalarımız hayran kalıyorum


kısacası ben bu aralar hep yoruluyor çok yoruluyor ama durmuyorum...



hepinizi seviyorum 
Hoşçakalın...




17 yorum:

  1. Dolu dolu bir yazı olmuş :) patchwork seviyorum ama sanırım o kadar sabırlı değilim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sabırlı olmadığıma karar verip o pikeyle nokta koydum:)=

      Sil
  2. her şey güzel de en hoşu sardunya ama anlamlı daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengide anlamıda kendide lutfuda kahrı da hoş:)

      Sil
  3. çok iyi canım benim . kırkyamaya bayıldım. hınzır kızda hiç yabancı değil. neyse o günü hatırlayınca zorlka yanıma gelmeni bir suç sayarak seni bbize beklediğimi söylemeyi bir borç biliyorum bye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelecem diyorum gelecem sana
      ne olur takvim sorup hudut çizdirme bana
      ıhlamurlar çiçek açtığı zaman
      (Bahattin KARAKOÇ üstada saygıyla)

      Sil
  4. sıcak mesajınla beni yalnız bırakmadın, bana güç ve sabır verdin, çok teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim. Belki azalmaz ama bir ucundan tutabilirsek ne ala acıların.

      Sil
  5. Patchwork sabir isi , cok begeniyorum ama hic bulasmadim . Cok begendim ellerinize saglik :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. kırkyama çok güzel olmuş.ellerine sağlık..sardunyada çok güzel açmış..anne sardunyası..

    YanıtlaSil
  7. zamanın olunca son yazıma bak işte. yine seni tanıttım accık yaa :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba takipçiyim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  9. Merhaba hoş geldin gelirim bende hemen.

    YanıtlaSil
  10. Patchworklere bende bayılıyorum ama hiç o kadar sabırlı olamıyorum ;) sardunyalar çok güzel açmış

    YanıtlaSil