12 Haziran 2014 Perşembe

karmakarışık 8


bu aralar ben


onun iyileşmesi için çok dua ettim.


dizi izlerken battaniyemi ördüm(ama hala bitmedi)


arda efruzun saçlarını kestim(sadece kaşları görünecek kadar kesiyorum ve bu işi hep ben yapıyorum)


özenip ay çiçeği çöreği yaptım


yanınada etli sarma gün gibi oldu valla
babamla evcimanden altın istedim ama tutmadı:)


sık sık kavga etselerde sarıldıkları an ömre bedel


1 günlüğüne kütahya'ya memleketime kaçtım
burası yüksek kahve babam küçükkken alt katında çıraklık yapmış 
şimdilerde evliya çelebi kültür müzesi


hemen karşısında ki cami ama adını bilmiyorum.


burayı tanımayan yoktur.
vazo...


birkaç porselenci gezdim 
kütahyaya gidilirde gezilmez mi?


Ali erkamın futbol aşkı 


bunlarda kuzenler el ele


ze-su yerim seni (maşallah alayım lütfen)

ağzını ,burnunu ,gözlerini


o tulumu ben aldım çok beğendim neden 
bizlerede böyle cici şeyler yapmıyorlar?


çocuk olup rengarenk giyinmek istiyorum 
(yada kıs bebek alalım biz en iyisi)


bu lokum yiyen lokumla veda ediyorum 
 işte bukadar tatlı geçsin gününüz

kandiliniz mübarek olsun...
Dualarınızın bi ucundan geçirirseniz mutlu olurum.


hepinizi seviyorum
hoşçakalın

19 yorum:

  1. erkek evladına sahip olan anneler hep özenerek bakacaklar kızlara... kız kıyafetlerine ayakkabılarına tokalara... inşallah bir kızınız olur...

    YanıtlaSil
  2. Ay sarmalardan ben de istiyorumm! :D
    Hemşehriyiz! ;)
    Çocukları öpüyorum,maşallah diyorum hepsine :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemşehrim,
      sarma yaparım sana da
      teşekkürler.

      Sil
  3. geçmiş olsun yavruya. bütün resimler ayrı ayrı harika. ben de Mübarek Berat gecemizi kutlar, dualarımızın kabul olmasını dilerim. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Naciyecim kuzunun hastalığı dışında herşey süper canım..sarma, ayçiçeği, gezmeler,, kuzuların sarılması ,hele sonuncu lokum tam yemelik maşallah..seninde kandilin mübarek olsun..mutlu günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet .çok şükür hayat güzel

      Sil
  5. allam ne tatlı şey o ne yanaklar yaa :) altın günü hihi :) ay çiçeği ay deneyim şunu hiç duymamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog aleminde moda neyse bir kere yapıyorum.
      bir ara magnolia pudige takılmıştım:::)

      Sil
  6. Cok gecmis olsun canim,cöreginde nefis görünüyor sarmanda! O kücük kuzucugu bizim yerimizede öp bi dahaki sefere olurmu!

    YanıtlaSil
  7. __ooo__(◔‿◔)__ooo__

    Zen byML...

    YanıtlaSil
  8. şimdi seni mimledim kiiii :)

    YanıtlaSil
  9. ya baksana onu benim için de ısır kokla ye olur muuu :)

    YanıtlaSil
  10. lokumu ısırmalı. Maşallah:)

    YanıtlaSil