23 Ekim 2014 Perşembe

Mori Girl's



Bu pinterest yok mu beni benden alıyor.
mori girl başlığı altında bu hoş kıyafetlere vuruldum
ruhum salaş benim sanırım 
şirinliğine bakar mısınız şunların
bizim tasarımcılarımıza sesleniyorum 
sizde yapın yahu bak yapışmayan ve orayı burayı göstermeyen kıyafetlerde gayet tarz olabiliyormuş...
bunlarda iş yok oturup kendim el atacam bu işe de nerden başlasam bilemiyorum 
bilen varsa bana bir yol göstersin lütfen

Mori Girl Fashion.
mori girl fashion style japanese
Mori girl's dream skirt
mori girl
Mori Girl
(mori girl) love this whole look so romantic
Моё бохо из Японии

görseller pinterestten alıntıdır.

5 yorum:

  1. Haklısın Naciye...özellikle bluzler niye likralı bir türlü anlamam.Sanırsın ki Türk kadını 0 beden...el at arkandayım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yuppi arkamda olmana sevindim :)
      el atacamda önümden gidenleride görmek istiyorum(acık kopya çekeyim)

      Sil
  2. bende taktım bu ara salaş tarza ama faaliyete geçemedim..pint.te gezinip duruyorum boho- gipsy de hoşuma gidiyor sanki giyebilirmişim gibi:) 4ve 5.ci fotolara bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salaş demek rahat demek içinde dışında rahat oluyor sanki:)

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel, çok güzeller çokk

    YanıtlaSil