28 Mayıs 2015 Perşembe

isterdimmmmmmm...:(

bugün bu evde oturup yeşilliklerde çocukların oynadığını izleyeyim

Only if there is a lock on the inside! Mine!
öğle uykusu için oğluşları koynuma alıp böyle bir yatakta uyku çekeyim,



                                           Pretty bedding & headboard...cottage chic bedroom...   Vintageandart: Road Trip

bu köşede dinlenip kitap okuyayım,

                                                  VIBEKE DESIGN - Love choice of colours for the crocheted rug - gorgeous!
oğluşlarla süt keyfi yapayım,

                                                   
kumaşlar benim olsun gönlümce kesip dikeyim,
                                                    Mary Rose Quilt Gate Fabric - available at Shabby Fabrics.com?
salıncakta akşamüstleri tatlı rüzgarda örgü öreyim ,

                                             perfect spot to relax and read a book
tosbalara yakışmayaccağı için tatlı tokalar takabileceğim bir prenses,

                                                    Claire Shaby Chic Headband by CCLovelyLace on Etsy
prensesin oynayabileceği anne yapımı bir oyuncak
                                                           boneca russal

içinde rahat edeceğim kimsenin yadırgamayacağı kıyafetler ,
                                                               Mori Girl Fashion.

olsun isterdim oysaki şu an böyle bir masada hayal kuruyorum....

                                  .

böööööhöööööö
hepinizi seviyorum 
hoşçakalın...

resimler pinterestten.

6 yorum:

  1. Benide götür naciye..bende çok isterdim hemde çok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam anlaştık götürmez miyim hiç seni ama sen gidecek olursan beni unutma olurmu?

      Sil
  2. KIZZZZ BURDA KAHVE İÇELİM BOŞVER ÇOCUKLARI...OYNASIN ONLAR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur içelim
      oynasınlar ama gözümüzün önünde oynasınlar tedirgin olup havayı bozmayalım.

      Sil