24 Haziran 2015 Çarşamba

mutfak dekorasyonum


eve taşınalı 1 yılı geçti ama eksikler hala bitmedi
mutfağımız amerikan mutfak 
hani mutfak dmeyin bu amerikan kısmı:)oturma odası bölümü
yani benim herşeyim 
işten gelince yatasıya kadar bu odadan çıkmıyorum 


duvarımız böyleydi duvar kağıdı sticker falan düşündük 



bir gezimiz sırasında izmir ikea dan bu ahşap rafları aldık
(şu ikeayı uşağa açsalar orada yatacam )


biraz hareketlendi falan ama yinede birşeyler eksikti


boyada müteahit kaynaklı kabarmalar vardı zımpara sonrası eşim büyük rulo ile boyadı kenarlarda bana kaldı


resim öğretmenliğinde okuyan yeğeninin olması harika bir duygu 
emeği çok fazla seviyorum onu


deseni ben seçmiştimrengide ama eşim tuturdu pembe de olsun diye
onumu kıralım şimdi o da oldu


tv altında eskilerden yadigar sandık


genel görüntü de böyle


boyamışken benim çift tarafılı bant yapıştırıp çıkartamadığım kolonuda boyayalım dedik



yakından görüntüsü böyle



bu da gün ışığında görüntüsü



bir iş başarmanın haklı gururunu ortalığı kirletmenin üzüntüsünü yaşamaktayım


nasıl olmuş?

sizde beğendinizmi?

hoşçakalın 

18 yorum:

  1. Çok hoş olmuş...güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş. pembeler hareket katmış, koltuklarla bütünlüğü yakalamış. hepinizin ellerine sağlık. sandık ayrıca söylemek gerekirse harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet sandığım gözbebeğim helede emanet olunca...

      Sil
  3. Güle güle huzurla mutlulukla kullanın.cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş. Kendi emeğine bakmanın tadı da başkadır. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok zevkli çok rahat. valla bakınca uykum geldi. yaşam alanın çok iyi valla bak :) ışık da alıyo oh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hiç uyuyamıyorum 2 canafarla
      uyunmuyo ama hakkaten iç açıcı teşekkürler.

      Sil
  6. çok zevkli çok rahat. valla bakınca uykum geldi. yaşam alanın çok iyi valla bak :) ışık da alıyo oh.

    YanıtlaSil
  7. bu rengi çok severim,huzur verici. Mutfağınıza da çok yakışmış .Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende severim bu rengi...

      Sil
  8. Merhaba Naciye. Sıradan bir oda nasıl içmimarın elinden çıkan bir tasarım harikasına dönebilir temalı çalışmana bayıldım. Özellikle o desenler, harika. Eksiklerimiz var, demişsin, eksikler hala bitmez. O eksiklerden fırsat bulursan şu kanepelere bir el atabilirsin bence. Ne yapman gerektiğini bilmiyorum ama yastıklar sarhoş gibi duruyor. Kanepeler mutsuz gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmene
      evet kanepeler ve yastıklar çok yorgun biraz düşünelim üzerinde belki bir şey bulabiliriz mutsuz kanepelere

      Sil
  9. aaa,ama ne hoş olmuş:))
    havva beğendi,güle güle kullanın,zevkle
    sevgiler

    YanıtlaSil