7 Temmuz 2015 Salı

yok artık !....daha önce hiç böylesini yaşamamıştım.


Nasıl Uyuyorlar

malumunuz ramazan, dolayısıyla kimyam bozuldu.
İzin yok çalışıyorum bu bana çok koyuyor 
yat kalk yat kalk 
hepimizin şöyle oruçlu iken masaya başını koyup küçük şekerlemeler yaptığı olmuştur.
(yok ben yapmam deme hadi hadi)
bende ramazan boyunca sürekli uyuşuk halde ama ayakta olurum uykusuzluktan ölürüm
çok fazla işte olmaz ramazan münasebetiyle;
geçen hafta bir gün öğle arası(hastanelerde öğle arası dışarı çıkılmaz ama işde yoktur)
çok göz önü olmasın diye çay ocağında masaya kafamı koydum dinleneceğim
sonrası yok
bir açtım gözümü 2 saat geçmiş
ilk yarım saat masadaki pozisyonumu korudu vucudum
öle kalakalmışım.
neden uyandırmadınız dedim arkadaşlara 
belliki çok uykusuzdun bugünde böyle olsun dediler.
Daha önce çok uyukladığım göz kapaklarıma hakim olamadığım olmuştu ama
hiç bukadar müthişini yaşamamıştım.

akşam üstü aklım başıma gelince aklımdan deli sorular geçti
acaba horladım mı?
ağzımın suyu akmışmıdır?
aman ne olursa olsun pişman değilim yine olsa yine yaparım.

hoşçakalın
sizi seviyorum.


4 yorum:

  1. :)) Allah kolaylık versin yaa çalışana daha zor .İftrdı sahuru bekle teravih mukabele...tempo beşinci vites!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin
      bir taraftanda bitiyor diye üzülüyoruz yorgunluktan bitsekde

      Sil
  2. Naciye çok yorgunmuşsun demekki...Canım benim kolaylıklar diliyorum sana...Sünnet hazırlıkları ne alemde...Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Naciye çok yorgunmuşsun demekki...Canım benim kolaylıklar diliyorum sana...Sünnet hazırlıkları ne alemde...Sevgiler

    YanıtlaSil