22 Mayıs 2012 Salı

Şimdi eskilerden çok eskilerdenn...


Bu amigurumileride bir kaç ay öncesi yapmıştım.Aslında o kadarda eski değil çocuklar evde sürüklüyor, gelenler bayılıyor.Turuncu olana Tiger diyorum ben örneğini aldığım sitede tilki diyor ama tigera daha çok benziyor.Diğeri şirinbaba diğeride ilk ördüğüm tırtıl çok acemice ama ...Buda Dolapta biri  mi var ?
Her dolaptan hatta çekmeceden çıkabiliyor.evde girmediği yer yok umarım günün birinde bunları hatırlar güleriz...

Not:Hala telefonumda olan palyaço resmini pc ye atamadım eşimin el atmasını bekliyorum.

5 yorum:

  1. :D evin herhangi bi yerinden böyle şirin bişeyin çıkması ne güzeeeel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle çok güzel hatta sürprizlerle dolu..

      Sil
  2. O ne yapıyor orada?..dolapta çocuktan gizlediğin esrarlı şey nedir naciyem söyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla birşey gizlemek ne mümkün olmadık şeyleri bulup çıkartıyor.Çamaşır çekmecelerini falan boşattım evde misafir varken gidip bir çamaşır getiriyor düşün şen rezilliği evdeki tüm alt dolaplar ve çekmeceler iptal sadece plastik eşyaları koyuyoruz.

      Sil