14 Ağustos 2012 Salı

Annemin Çeyizi 1

Bugün sizlere annemin yaptığı el işlerinden bahsedeceğim.
(Hemde bir seri post yazmayı düşünüyorum konu hakkında çünkü o kadar çok.)
Ailedeki komşudaki herkeste hele kız çocukları olduğunda bir anneye bir bebeğe mutlaka hediye götürürdü.
Bunlarıda bana birşey olursa hatıra kalsın diye torunlarıma yaptım dedi.
Ne iyi düşünüyorsun sağolasın canım annecim.
Çaresizlik ve acizlik nasıl birşeymiş bu 2 yılda anladık.
Hayatta hiç aklıma gelmezdi hep başkalarının başına gelecekmiş gibi gelirdi bu hastalık konduramadım anneme, kabullenemedim.
Şimdi çok şükür eskiye göre daha iyi .
Sizlerden dostlarım bu gecenin hatrına dualarınızda anneme ve tüm dua bekleyen insanlara yer vermenizi rica ediyorum.
Dualarınızın kabul ibadetlerinizin makbul olması duasıyla
Hayırlı Kandiller.

7 yorum:

  1. anneciğinin ellerine sağlık.
    hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  2. annecinin ellerine saglik,saglam patik yirtilsa bile ben örerek yama yapiyorum yine giyiyorum,insallah haftaya usaktayim annem örmüstür toplayip getirecegim,kimbilir seninlede rastlasiriz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa uşaklımısın ?
      Anneciğine sağ salim kavuşursun inşallah.
      Bende çok seviyorum patik giymeyi helede annemin elinden olunca
      Vaktin olursa beklerim.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Nimet takiyi bilrmisin canim, kiz kardesimin dükkani ugrarsan insallah görüsürüz .13 günlügüne ,annemden süpriz hediye bir tatil hesapta yokken,ama cok mutluyum saliya bekle beni geliyorum memleketim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Yol selametliği versin
      Sağ salim gel inşallah.
      Uğrayabilirsem inşallah.

      Sil
  4. öncelikle çok geçmiş olsun. anneciğinin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler
      Rabbim şifa bekleyenkullarını bekletmesin.

      Sil