23 Ağustos 2012 Perşembe

Yeniden Merhaba!...


 Annemin yeniden rahatsızlanması üzerine göğüs kafesimin üzerine oturan fili ikna çabaları içinde yazıyorum.
Rahat nefes alamıyorum.
Ne olur kalk git.
Bayramda her dört saatte bir annemi ziyaret ettim  ilaç kontrolü için.
İnşallah mart ayında yaşadığımız o zor günler geri gelmez.
Yeniden üniversite hastanesi yeniden gözyaşı yeniden izmir.
Oğluşlar bayramda eğlendiler gezdiler biraz buruk da olsa bayramdı işte.
Bayramlıklarını çok sevdiler bayram sabahı böyle poz verdiler.






Tişörtündeki iskelete bayıldım.












Buradada Arda Efruzun mahcubiyetine bayıldım.









Gömlek gerçekten çok yakıştı.Adam oldun sanki kuzum oysaki daha süt kokulu 21 aylık bir kuzusun.   
 Kitap kurdu
 Ve özgün genç Ali Erkamdan bayram sabahı sürprizi
Bana hediye cupcake görünümlü bir şey yapmış birşey diyorum ne olduğuna henüz karar veremedim.Plastik kısmı bir bisküvi kabı üzeri sulu boya en üstteki beyaz şey de pamuk şekerleme niyetine sanırım .


 Ellerin dert görmesin oğlum düşünmüş yapmışsın .Duvarda bir iki boya izi  ile olayı kurtarmışsın.


3 yorum:

  1. hoşgeldin
    teşekkürler mutlaka geleceğim.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun annenize... Oğlunuzun yaptığı cup cake harika olmuş cidden bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler
      adınıda bilmiyor ama tarifle cupcake olduğunu anladım:)

      Sil