22 Mart 2013 Cuma

Altıgen Hırka

Herkese hayırlı cumalar
Bu kız hiç post girmiyo tembel tembel yatıyo demeyin aslında çalışıyorum.
Bu altıgen hırkayı ablam kendine ördü



 Henüz tam bitmiş değil aceleci ben hemen çektim.




Buda benim kendime ördüğüm ördüm hatta giydim bile ancak yayınlıyorum.

 Ütüsü yoktu ablam eliyle ütülüyor.

Modeli mehtabın renginde gördüm daha önce de ailemden yapanlar olmuştu ama mehtaptaki pekbir hoşuma gitti.
İşte böyle bu günlerde pek bir dikiş dikesim var omzumda şiddetli bir kas ağrısı var örgü öremiyorum.Bari dikiş dikeyim diyorum ama hiç bir modeli kumaşla eşleştiremedim.
herkese kolay gele...

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş fakat yapılışınıda paylaşın lütfen
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Akşama hazırlayayım paylaşayım inşallah.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil