15 Mart 2013 Cuma

hazine avı karayip korsanları karışımı


Arda Efruz birkaç hafta önce hasta olunca babamız babanesinde kalan Ali Erkamın ruh halini düşünerek onu oyalamaya çalışmış.
Eve giderken 1 mukavva vede akrilik boya seti almış hadi oyun hazırlayalım demişler.



Hastaneden çıkınca heyecanlı heyecanlı gösterdi Ali Erkam ama yarımdı
Babası çizgi halinde boyayıp ona veriyor içlerini o dolduruyor.
Oyun 2 hafta süründü evde
geçtiğimiz cuma gripten ölür vaziyette gece oturdum başına bıyamaya başladım
nihayet bitti

Ama bir haftadırda telefonumda hafıza kartı problemi vardı fotoları atamadım.
Meğer sorun telefonda değilmiş hafıza kartındaymış kartı değiştirince düzeldi.
Velhasıl oyun bitti birkaç kez oynanıldı.Ali Erkam mutlu edildi.
talefon arızalı olmasada tamir edildi.
Bu post girildi. görev tamamlandı hatta bu hafta bile tamamlanmak üzere.
Çocuklarınızla yapılacak eğlenceli bir etkinlik hadi anneler iş başına

5 yorum:

  1. ilk yorum benden .odama geldim ve blogunu ziyaret etmek hoş olacak diye düşündüm. oyun güzel. daha öncede söylediğim gibi. birgün size gelirsek oynar artık çocuklar. bye

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blognuzu ve kendinizi anlatışınızı çok beğendim hemen izlemeye aldım.Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir oyun çıkmış ortaya, sanki orjinal gibi. Eminim sonuçtan çok süreç mutlu etmiştir çocukları. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil