12 Temmuz 2012 Perşembe

Etek 3

yanda gördüğünüz ince şifon kumaşı geçen hafta cumartesi aldım .İşten geldikçe birgün kestim birgün teğelledim 3 gün fermuar taktım falan derken ancak bitti eteğim. Bugünde işe gelirken giydim....:))))) 
 
Eteğin üzerimde duruşu böyle işte rahat uçuş uçuş birşey oldu.Bende sevindirik oldum herkese gösterdim bakın ben diktim diye
Ama bu fermuar işi beni bozuyor ya .çok ustayım ya lastik yapmadım fermuar takmayı öğreneceğim diye ama zorlandım.Onca zor matametik sorularının bile bir formülü var yerli yerine koyunca hop çözülüyor fermuar takmanında olmalı bakın bununda varsa öyle bir nanesi lütfen banada söyleyinde kendime zulmetmeyeyim. Fotoğraf kalitesi yine kötü maknemizdende kötü haberler var siz bununla uğraşmayın yenisini daha ucuza alırsınız dediler.Alınacağı günü bekliyorum(Biryerden bir fotoğraf makinası çıksaydı bana ne güzel olurdu dimi)


Bu da hafta sonu kuzenimin oğlunun sünnet düğünü için hazırlanıyor.ben bir gün bloglarda gezinirken burada sevgili zeynep&zeynep'in paylaşımı  
bir portföy çanta gördüm ve kaç zamandır aklımı gıdıklıyordu bu fikir yap beni yap beni diye .Düğünde giyeceğim abiye şifon eteğin birde şalı vardı başa örtülecek kadar enli değil birde eskilerden kalma benim atmaya kıyamadığım laleli amerikan servis biraz sünger bakalım nasıl olacak.eğer başarılı olamazsam bu yazıyı unuturum tamam mı?Sizde görmediniz duymadınız yok işte çantanın son hali nasıl acaba becerebildi mi falan yok anlaştık?
Herkese sevgiler...



1 yorum:

  1. Güle güle kullanın, gayet başarılı.
    Sizin telefon olayıda enteresan, anlatıyor çocuk bütün suç Atak ın. :)

    YanıtlaSil