25 Temmuz 2012 Çarşamba

ne 31 mi yok canım!

Evet evet 31 ama nasılda çok geliyor 30 derken birşey yoktu alışmıştım.Ama 31 öylemi 32 den 1 eksik gittikçe artıyorlar.Aman Allah'ım!

Bugün benim doğum günüm rakamlar büyüyor ağzımda .
şaka şaka yani şaka olan doğum günüm değil 31 olma durumum yani panikle falan karşılamıyorum hoş geldi sefa geldi.
Diğerleri gibi oda ömür olursa geçip gidecek.
Rabbime şükürler olsun bugünleri gösterdi.Bana 2 emanet bahşetti.Daha ne isteyeyim ?
Hayatımda oldukları için hep şükrettiğim üç erkeğim .İyiki benimlesiniz sizleri çok seviyorum.
Anneciğim iyiki doğurmuşun beni sağolasın Rabbim şifalar versin sana.
Ablalarım ve abicim hep önder oldunuz yol gösterdiniz evin en küçüğünü hep elüstünde tuttunuz.
Babacığım; beni hala sarı çiğdem diye seviyorsun ya ömrün uzun olsun
kısacası köşeden simit aldığım simitçi bile hayatımda olduğun için teşekkürler sanada .
Hayatımın kıyısından da geçmiş olsa tanıdığım herkesi sevdiğimi söylemek istiyorum .
                                                                            İyiki doğmuşum...

9 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsunn:) yaş önemli değil insanın sevdikleriyle beraber yaşlanabilmesi önmeli bence. nice mutlu yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler evet sevdiklerim ile birliktelik önemli ve çok şükür rabbime şu an onlarlayım.

      Sil
  2. nice yillara dogum gunun kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  3. ╰⊰✿ Happy Birthday ✿⊱╮
    Nice saglikli mutlu uzun yillara ;)

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yaşlar ailenle birlikte....

    YanıtlaSil