3 Temmuz 2012 Salı

OĞLUŞUMUN PİKESİ


Ali Erkam küçükken onun için işlemiştim bunu şimdilerde yaşına pek uygun gelmiyor artık ben ten li falan mı işlesem acaba
















Bu da  tosbaların mutluluk pozu fotoğraf karesinde bulunmak için çok uğraştılar.Ben de kayıtsız kalamadım.

 Acaba ne gösteriyordu duvarda?...
Bunlarda balkonumdaki çiçekler.Anneme sevinçle balkonum için çiçek diktiğimden bahsettim.Çiçekler biraz büyüyünce hayal kırıklığı içinde
-hıııı asker çiçeğiğmiş onlar dedi.
yani bizim buralarda bu çiçeğin ismi asker çiçeğiymiş ama her biri pembenin farklı tonunda daha ayrıntılı bir foto lazım.
Her sabah işe giderken büyük bir sorumluluk ile onlara su veriyorum.Beni mutlu ediyorlar.
Herkese sevgiler...
Resim yazısı ekle

5 yorum:

  1. pike cok guzel olmuş ellerine saglık, cok sirin figurlar seçmissin. blogunu da zevkle okudum gozlemledim
    banada beklerim
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogun çok hoş geldiğin için teşekkürler ayaklarına ay parmaklarına sağlık.:)

      Sil
  2. pike ne hoşmuş, yenisini aplikede yapabilirsin, çiçeklerine bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET harika bir fikir hemen ön çalışmaya başlamalıyım.

      Sil
  3. cok güzel cok cici olmuş ellerinize sağlık banada beklerim

    YanıtlaSil